Zaproszenie na Zwyczajne Walne Zebranie
Członków Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich
Data: 18 czerwca 2024 r., godz. 18:00
Miejsce:
Hotel Nosalowy Dwór Resort & SPA – Zakopane, Droga Oswalda Balzera 21D, 34-500 Zakopane
Kontakt: tel. 512 251 570, e-mail: biuro@faow.pl
Szanowne Koleżanki i Szanowni Koledzy,
Na podstawie § 16 Statutu Związku Stowarzyszeń „Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich” Zarząd na posiedzeniu w dniu 15 kwietnia 2023 r. podjął uchwałę w sprawie zwołania Zwyczajnego Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia. Zebranie odbędzie się w dniu 18.06.2024 r. o godz. 18.00 w Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA (podczas ogólnopolskiej konferencji LEADER: osiągnięcia, wyzwania i możliwości 18-20 czerwca 2024 r.).
Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie obrad. Powitanie członków.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza zebrania.
4. Wybór Komisji Uchwał i Wniosków.
5. Wybór Komisji Skrutacyjnej.
6. Sprawozdanie merytoryczne Zarządu za 2023 rok.
7. Sprawozdanie finansowe Zarządu za 2023 rok.
8. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej za 2023 rok.
9. Przedstawienie planu pracy na kolejny rok.
10. Dyskusja.
11. Sprawozdanie Komisji Uchwał i Wniosków i podjęcie uchwał.
12. Dyskusja nad sprawami ważnymi dla przyszłości FAOW i organizacji wiejskich.
13. Zakończenie Zebrania Walnego.
Walne Zebranie jest najwyższą władzą Związku Stowarzyszeń. Serdecznie zapraszamy wszystkich członków FAOW! Zachęcamy też do wcześniejszego przekazywania uwag do porządku obrad oraz zgłaszania kwestii do poruszenia w ramach dyskusji.
W przypadku braku obecności co najmniej połowy ogólnej liczby członków w wyżej podanym terminie zebranie odbędzie w tym samym dniu i miejscu o godz. 18:30 bez względu na liczbę uczestników.
Bardzo proszę o zgłoszenie obecności/nieobecności za pomocą formularza dostępnego pod linkiem: w terminie do 10 czerwca 2024 r.
W razie pytań zapraszam do kontaktu z Sekretarzem Zarządu (biuro@faow.pl; tel. 512 251 570).
Z koleżeńskim pozdrowieniem,
Jarosław Kuba
Prezes Zarządu FAOW
Reprezentowanie organizacji członkowskiej na Walnym Zebraniu
Jeśli upoważniony/a reprezentant/ka organizacji członkowskiej nie może uczestniczyć w Walnym Zebraniu, prosimy o przesłanie nam skanu upoważnienia do reprezentowania Państwa organizacji na Walnym Zebraniu przez inną osobę, oryginał tego dokumentu prosimy przesłać na adres ul. Nowy Świat 34 lok. 6, 00-363 Warszawa (listem priorytetowym).
Jeśli zmienił/a się u Państwa reprezentant/ka organizacji, prosimy o wysłanie skanu oficjalnego pisma – uchwały Zarządu o zmianie przedstawiciela, a oryginał tego dokumentu prosimy przesłać na adres: ul. Nowy Świat 34 lok. 6, 00-363 Warszawa.
Prosimy o przesłanie takiej informacji wraz ze skanem upoważnienia na adres: biuro@faow.pl.
W przypadku, jeśli nikt z Państwa organizacji nie może wziąć udział w Walnym, istnieje możliwość upoważnienia do głosowania przedstawiciela innej organizacji, który będzie obecny. W takim przypadku prosimy o przesłanie nam skanu dokumentu wskazującego, kto będzie Was reprezentował na najbliższym Walnym Zebraniu. UWAGA: jedna osoba może dysponować maksymalnie dwoma upoważnieniami (nie licząc organizacji macierzystej).
Zgody
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak zgody uniemożliwia przyjęcie zgłoszenia do udziału w spotkaniu. Prosimy o zapoznanie się z zasadami przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w Walnym Zebraniu Członków, które znajduje się poniżej.
Podczas wydarzenia będziemy rejestrować jego przebieg w celu dokumentacji wydarzenia lub naszej promocji. Uczestnictwo w wydarzeniu jest równoznaczne z wyrażeniem przez Ciebie zgody na utrwalanie, wykorzystanie i rozpowszechnianie przez nas Twojego wizerunku/głosu/wypowiedzi w materiałach promocyjnych. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, prosimy o zgłoszenie nam tego poprzez wskazanie odpowiedniej odpowiedzi poniżej.
1. Administratorem danych osobowych jest Forum Aktywizacji Obszarów Wiejskich(dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Nowy Świat 34 lok.6, 00-363 Warszawa. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Nowy Świat 34 lok. 6, 00-363 Warszawa lub drogą e-mailową pod adresem: biuro@faow.pl.
2. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu zwołania Walnego Zebrania Członków, zgodnie z postanowieniami statutu oraz zapewnienia możliwości wykonywania obowiązków wynikających z bycia reprezentantem na Walnym Zebraniu Członków– art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
5.Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu w jakim dane zebrano, następnie zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
9. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
10. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. Podanie danych osobowych jest konieczne, aby móc wziąć udział w Walnym Zebraniu Członków jako reprezentant.
12. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.